SPOŁECZNOŚĆ
 kalendarz
ZIARNICA
 Co to za choroba?
  etiologia
  objawy
  rozpoznanie
  klasyfikacja
  historia ZZ

 Jak nas leczą?
  chemioterapia
   abvd
   mopp
  immunoterapia
  radioterapia
  chirurgia
  przeszczep szpiku

 Warto wiedzieć
  afereza
  przeszczep
  cytostatyki
  kontrola
  półpasiec
  USG

 Skutki leczenia
  włosy
  skóra
  pamięć
  płodność
  psychika
  pełna lista

FORUM
wyciąg z netykiety
 ogólne
 czy mam ziarnicę?
 chemioterapia
 radioterapia
 przeszczep
 kulinarnie
 hyde park
wyszukaj na forum
 
najczęściej szukane frazy

OPOWIADANIA
 bez happy endu?
 radioterapia
 nasza ZZ
 pamiętnik Heli
 historia - Anetka
 historia - Baldi
 historia - Binka
 historia - Carinka
 historia - Dzidka
 historia - Tomaszek
 historia - Volcano
 anegdoty

AKTYWNE SONDY
historia sond

Z POLA WALKI
Lista blogów

GALERIE
 ozdrowieńcy
 trzy twarze
 łyso Ci?

Gaia

WASZE WPISY
 komentarze stron
 księga gości

RÓŻNOŚCI
 archiwum
 tu jesteśmy
 geolokalizacja
 strony użytkowników

LICZNIK
 on-line: 1
gości: 1
użytkowników: 0

dzisiaj: 82
ogółem: 8919834
licznik od: 09.02.2006

TWOJE KONTO
zapomniałem hasła
login:
hasło:

pamiętaj mnie

NIE MASZ KONTA?
załóż sobie
po co mi konto?

zarejestrowanych: 1492

REKLAMA :)

-- OGÓLNE - CHEMIOTERAPIA - RADIOTERAPIA - PRZESZCZEP - HYDE PARK --
: Spis Wiadomości :: Utwórz Nowy Wątek :

- wątki z ostatniego tygodnia - BEZ ODPOWIEDZI -
+ nowe podforum: KULINARNIE +


postówmodyfikacja
Oddychanie po radioterapii
42006-07-17 23:51
autor: Magda, dodał 2006-07-17 09:38komentuj

Kilka razu pytałam już Was o różne kwestie dotyczące ziarnicy w związku z chorobą mojej mamy (mama miała powiększone węzły w sródpiersiu). Teraz mam również pytanie. Czy to może być skutek radioterapii (skończyła naświetlania pod koniec marca) : mama zauważyła, że od jakiegoś czasu ( nie wie czy tak było wcześniej czy nie zwracała na to uwagi, bo wróciła niedawno do pracy i zwiększyła sie jej aktywność po rocznej przerwie na leczenie) z rana jej się ciężej oddycha, później zakaszlnie, rozchodzi się i ma wrażenie, że wszystko wraca do normy. Potrzebuje jakby czasu na rozchodzenie się.

autor: aniarg, dodał 2006-07-17 13:13komentuj


> O 09:38, dnia 2006-07-17 Magda napisał(-a):
> z rana jej się ciężej oddycha, później zakaszlnie, rozchodzi się i ma wrażenie, że wszystko wraca do normy. Potrzebuje jakby czasu na rozchodzenie się.

Mam dokładnie to samo. Codziennie rano. Prawie 3 lata w remisji.

+0

autor: Baldi, dodał 2006-07-17 13:28komentuj


czytaj blog
> O 09:38, dnia 2006-07-17 Magda napisał(-a):
> Czy to może być skutek radioterapii
moze byc zarowno radio- jak i chemioterapii.

+0

autor: aniarg, dodał 2006-07-17 14:19komentuj


> O 13:28, dnia 2006-07-17 Baldi napisał(-a):
> > O 09:38, dnia 2006-07-17 Magda napisał(-a):
> > Czy to może być skutek radioterapii
> moze byc zarowno radio- jak i chemioterapii.

no właśnie , pytanie było właśnie takie, sorry , o to mi własnie chodziło, może to być skutek Radio jak i CHemioterapii


+0

autor: Magda, dodał 2006-07-17 14:38komentuj


Dzięki za obie Twoje odpowiedzi i Baldiego również.

+0

Podobne tematy:



Wypowiedzi na forum dyskusyjnym zawierają indywidualne zdanie ich autorów, jeśli nie zgadzasz się z czymś - masz pełne prawo do wypowiadania się. Każdy autor odpowiada za swoje odpowiedzi. Forum dyskusyjne w serwisie ziarnica.pl nie jest miejscem pozwalającym na diagnozy medyczne, może pomóc rozwiać Twoje wątpliwości jednak nie zastąpi fizycznego kontaktu z lekarzem - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości to zanotuj je i skonsultuj ze swoim lekarzem prowadzącym.
Ziarnica.pl ma charakter czysto informacyjny i nie jest związana finansowo bądź w jakikolwiek inny sposób z żadnym ośrodkiem medycznym, firmą farmaceutyczną, dystrybutorem leków, paraleków, cudownych soczków czy też organizacjami zajmującymi się "pomocą" chorym na ziarnicę. Utrzymuje się z prywatnych środków. Jeśli chcesz pomóc w jego rozwoju kliknij tutaj.

: (c) 2000-2022 www.ziarnica.pl :: polityka prywatności :: POMOC :: darowizna :: od autora :: statystyka strony :
: copyright - prawa autorskie zastrzeżone :