Ziarnica.pl
← Wróć do działu Czy mam ziarnicę?
Czy mam ziarnicę?

Milion badań i nic nie wiadomo- chłoniak?

Autor: Sara • 18.09.2015 13:43 • 95 odpowiedzi

Sara

18.09.2015 13:43

Odpowiedz
Witam Was wszystkich! Nie wiem, czy dobrze zaczynam wątek, jeśli nie, to zwróćcie mi na to uwagę. Nie mam żadnego doświadczenia :) Mam na imię Sara, mam 22 lata.
Cała historia zaczęła się 29 czerwca 2015 r., kiedy to zaniepokoił mnie "pieprzyk" na lewym ramieniu. Usunełam go i jeszcze trzy inne (wynik histopatu dobry- zmiany barwnikowe złożone), w tym okresie byłam również porządnie chora, zapalenie oskrzeli, paskudny, mokry kaszel itd. I tu zaczyna się akcja z węzłami. Poczułam dziwne uczucie po prawej stronie szyi, takie jakby szczypanie. Wydawało mi się, że mam z tej strony jakby "więcej skóry", po kilku upalnych dniach, po depilacji pach, takie samo dziwne uczucie pod prawą pachą. Zdecydowałam się iśc prywatnie na USG węzłów chłonnych: