Ziarnica.pl
← Wróć do działu Ogólne
Ogólne

Nowy ziarniak :]

Autor: Szum • 03.11.2006 13:52 • 52 odpowiedzi

Szum

03.11.2006 13:52

Odpowiedz
jakiś przeszło tydzień temu usłyszałem diagnoze: ziarnica, po czasie dotarło do mnie co to jest, że będę musiał walczyć o życie ze złośnicą.

Jestem w tym zielony, chciałbym się spytać weteranów jak znosicie chemię? Jak wyglądał wasz pierwszy wlew?

dziekuje i pozdrawiam Wszystkich.

Karkurt

03.11.2006 18:39

Odpowiedz

Najgorsze są wymioty po chemi dostajesz leki przeciw wymiotne na niektórych działają na niektórych nie i Zależnie jak silną chemię dostajesz czy jesteś młody czy stary czy jesteś zdrowy (serce ,nerki,wątroba)Każdy znosi inaczej mimo wszystko nic przyjemnego.

dzidka

05.11.2006 23:09

Odpowiedz
Hej!
Ja też jestem "nowa ziarnica". Dowiedzialam się m-c temu. Chemia nie jest taka straszna, dużo gorszy jest szok psychiczny. Musisz mieć pozytywne nastawienie i nie odcinać się od świata. Ja jestem po dwóch wlewach, trzeci w środę. Musisz się przygotować na nudnośći i wypadanie włosów.. Choć w przypadku facetów nie jest to takie bolesne :)Trzymaj się dzielnie, mamy podobny start w leczeniu, powinniśmy w podobnym czasie wyzdrowieć!!!

koot

06.11.2006 08:51

Odpowiedz

O 14:52, dnia 2006-11-03 Szum napisał(-a):

Jestem w tym zielony, chciałbym się spytać weteranów jak znosicie chemię? Jak wyglądał wasz pierwszy wlew?

Ja się jakoś obawiałem pierwszego wlewu. Ale nie było źle, żadnych wymitów, jedynie gorączka około 39. Szybko zbita tabletkami. A rano po 1 wlewie poczułem się jakoś wyjątkowo dobrze ;)

Każdy kolejny wlew był już trochę trudniejszy, lekkie wymioty i nudności, da się to wytrzymać. Głowa do góry i powodzenia życzę ;)

Rafał

szum

07.11.2006 11:31

Odpowiedz
czy Was też dławiło przed chemią? Mam bardzo powiekszone węzły na szyji i czasem mnie dławi nie moge przełknąć, kataru prawie nie mam, minimalnie.

Karkurt jestem młody znaczy 25 lat, przerzutów do narządów chyba nie mam.