Ziarnica.pl
← Wróć do działu Czy mam ziarnicę?
Czy mam ziarnicę?

jestem zmeczona lekarzami

Autor: Karolina • 11.08.2006 19:11 • 9 odpowiedzi

Karolina

11.08.2006 19:11

Odpowiedz
Witam . W styczniu tego roku zauwazylam 2 wezly powiekszone , ale zlekcewazylam sprawe myslalam ze to zwykle przeziebienie.Zima mam prawie zawsze katar i ciagle sie przeziebiam. Zima minela wezly zostaly wiec poszlam do lekarza . Ten znalazl jeszcze inne . W badaniach krwi nic nie budzi podejrzenia o stanie zapalnym ;dostalam skierowanie na biobsie.
Sama niewiem co o tym myslec mniejwiecej w tym samym czasie zaczely sie pocenia nocne .Czasami poawiaja sie na skurze czerwone plamy , ktore strasznie swedza ale z regoly ustepuje to po 15 min czasami troche dluzej. Kilka dni temu obudzil mnie wnocy potworny bol nogi myslalam ze to zwykly skurcz.Niestety polala mnioe kosc piszczek,bol byl przerazajacy , ale rano bylo wszystko ok. Sama niewiem co o tym myslec . Czy moze ktos do mnie napisac jak sie to u was objawialo czy tez jest ktos kto to tak dlugo lekcewazyl. Czuje sie z dnia na dzien coraz slabsza . Moze moj lekarz zwyczajnie sie myli co do swojego podejrzenia. Ja mysle ze jesli to ta choroba to czy jest mozliwe ze tak dlugo chodze juz z tymi wezlami?
karosora@yahoo.de

baldi

11.08.2006 19:27

Odpowiedz

O 21:11, dnia 2006-08-11 Karolina napisał(-a):

czy jest mozliwe ze tak dlugo chodze juz z tymi wezlami?

od stycznia to nie jest "az tak" dlugo.

metoda postepowania lekarza jest dobra - skierowal Cie na biopsje. ona wyraznie pokaze CZY i NA CO ewentualnei mozesz byc chora. tam u Was, w Niemczech, moze czeka sie krocej na wyniki, u nas zwyczajowo trwa to 2 tygodnie. po tym czasie bedziesz wiedziec raczej wszystko.

stresu/zmeczenia w zwiazku z lekarzami nie da sie zapewne calkowicie wykluczyc, ale mozna probowac poswiecajac sie swojej pasji, milosci czy "po prostu" chodzac na spacery :-)

Joaśka Ż.

11.08.2006 19:34

Odpowiedz