Ziarnica.pl
← Wróć do działu Ogólne
Ogólne

badania w trakcie chemii

Autor: mrówcia • 27.07.2006 14:20 • 7 odpowiedzi

mrówcia

27.07.2006 14:20

Odpowiedz
Cześć,

Mam pytanie odnośnie badań w trakcie leczenia. Zaglądam tu od niedawna i mimo, że być może na ten temat już było, to nie udało mi sie jeszcze nic znaleźć :)
Leczę się od początku czerwca, jestem po czterech wlewach. Ciekawa jestem kiedy mieliście pierwszą tomografię? Ja mam termin w połowie sierpnia, po szóstym wlewie. Czy to szybko czy późno? I czy można poprosić o jakieś dodatkowe badania, typu PET albo scyntygrafia, czy to dopiero po zakończonej chemii??? Ja sie to tych badaniach dowiedziałam z tego forum, więc jestem zieloniutka...

Pozdrawiam wszystkich, chciałoby się powiedzieć gorąco, ale... :)

baldi

27.07.2006 14:50

Odpowiedz

O 16:20, dnia 2006-07-27 mrówcia napisał(-a):

być może na ten temat już było, to nie udało mi sie jeszcze nic znaleźć :)

bylo ;-)

i z tego co mi sie wydaje w stronach statycznych tez o tym jest, nie tylko na forum ;-)

Ciekawa jestem kiedy mieliście pierwszą tomografię? Ja mam termin w połowie sierpnia, po szóstym wlewie. Czy to szybko czy późno?

standardowo pierwsze kontrolne CT robi sie w polowie zaplanowanego leczenia. czyli jesli mialas miec 12 wlewow abvd (szesc cykli) to kontrola _powinna_ odbyc sie po szostym wlewie (trzecim cyklu).

Pozdrawiam wszystkich, chciałoby się powiedzieć gorąco, ale... :)

ale..?

Yaqbec

27.07.2006 15:34

Odpowiedz
Witam!

Dokladnie...Mialem w zalozeniu miec 6 x beacopp z mozliwoscia przejscia po trzech cyklach na abefałki, ale wczesniej tomograf...Natomiast co do PET'a moj lekarz ma sceptyczne nastawienie...Stwierdzil, ze gdyby chciec miec pewnosc to trzeba by powtarzac badanie codziennie czy aby sie cos nie pojawilo...

Pozdrawiam,
YaQbeC.

Ewa

27.07.2006 20:24

Odpowiedz

O 17:34, dnia 2006-07-27 Yaqbec napisał(-a):