Ziarnica.pl
← Wróć do działu Ogólne
Ogólne

skończone leczenie i WKU

Autor: Yaqbec • 26.07.2006 10:03 • 12 odpowiedzi

Yaqbec

26.07.2006 10:03

Odpowiedz
Witam!
Zdiagnozowano u mnie we wrzesniu zeszlego roku ziarnice zlosliwa II st. Leczenie jakich wiele: 6 razy bea copp (zdaje sie, ze tak sie to pisze), po czwartym zbiorka do auto pbsct, w marcu przeszczep i chwala Bogu koniec. Juz nawet wloski zdazylem zasiac dosyc geste. Jako, ze jestem studentem WKU jakos specjalnie o mnie nie pyta, ale chcialem spytac czy jest mozliwosc, zeby permanentnie pozbyc sie tego problemu? Czy ktos byl w podobnej sytuacji? bynajmniej nie chodzi mi o ziarnice...

Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
YaQbeC.

Ewa

26.07.2006 10:58

Odpowiedz

O 12:03, dnia 2006-07-26 Yaqbec napisał(-a):

WKU jakos specjalnie o mnie nie pyta, ale chcialem spytac czy jest mozliwosc, zeby permanentnie pozbyc sie tego problemu? Czy ktos byl w podobnej sytuacji? bynajmniej nie chodzi mi o ziarnice...

Nie jestem facetem :-), ale czytałam na forum wypowiedzi Fantomasza,Badiego i wiem, że lekarz wojskowy musi "zbadać" i wystawić kat. E i dopiero wtedy "Czapka (wojskowa)z głowy:-)"

baldi

26.07.2006 11:06

Odpowiedz
tia, tak jak Ewa pisala po przeczytanie forum [byl nawet watek co mial w nazwie WKU, wiec wystarczy troche poszperac miast pytac raz drugi ;-)]

po ZZ dostajesz bankowo kategorie E. jedyny "problem" to taki, ze i tak wysla Cie na badania lekarskie (znaczy sie - badanie cisnienia) i lekarz wojskowy wystawi Ci papier, z ktorym znowu musisz pojechac do WKU i dopiero wtedy dostajesz wpis do ksiazeczki wojskowej.

trywialne ;-)

Yaqbec

26.07.2006 11:15

Odpowiedz
Wielkie dzieki! Zdecydowanie przydaloby sie jakies

baldi

26.07.2006 11:23

Odpowiedz

O 13:15, dnia 2006-07-26 Yaqbec napisał(-a):

jakich papierow sobie zazycza?

na moim przykaldzie: standardowych.