mamuska26
03.10.2016 14:37
Witam! Chciałabym zapytać i poprosić o pomoc, bo sama już nie wiem co mam o tym myśleć,a nie wiem gdzie mam szukac pomocy. Od początku roku czuję się inaczej, nie mam tyle siły co kiedyś, schudłam 10 kg bez diety, bardzo często boli mnie brzuch. W lutym miałam usunięte migdałki, w maju wycięty guzek z piersi, a w czerwcu leżałam dwa tyg w szpitalu. Podejrzewali u mnie chłoniaka, bo mam powiększone węzły chłonne na szyi, pod pachami, powiększoną grasicę ,wątrobę i węzeł w krezce jest powiększony. Sama wyczuwam w pachwinach szczególnie w lewej takich kilka drobnych węzełków jak pestki z wiśni. Są twarde i nie bolesne, bolą tylko po alkoholu. grasica jest wielkości 33/32/15 mm pod pachami ok 15 mm. w krezce 7-8 mm, a wątroba 194 mm w wymiarze cc. Nie wiem nie znam się na tym wszystkim, ale z wątrobą powierdzieli mi,że to może być taka moja uroda, a węzły nie wyglądają patologicznie powiększone. Nie daje mi to spokojhu,bo nie czuję, żednej poprawy i niby pogorszenia jakiegoś wielkiego nie ma,ale ten ból po alkoholu mnie zastanawia. Choć nie piję dużo i bardzo rzadko, bo źle się czuję po alkoholu. Dręczy mnie to,że tak szybko odeszli od tego tematu, a ja tez nie mogłam leżeć w tym szpitalu długo bo mam 3 dzieci, chociaż dwa tyg to i tak sporo, a nic się nie dowiedziałam. Mam też małą niedokrwistość, łatwo robią mi się siniaki i często swędzi mnie skóra na kręgosłupie, dekoldzie i za uszami. Jeżdżę po lekarzach każdy mi wmawia ,że nie ma czym się martwić, badania od badań, które nic nie wnoszą,a ja czuję się źle. Z tych objawów które czytałam to nie mam tylko potów nocnych, raz,może dwa kiedyś ,ale to juz dawno było mi się zdarzyło,że obudziłam się w nocy cała mokra,ale od tamtej pory nie było nic takiego i czasami mam stany podgorączkowe, ale nie przekraczają 38 stopni zazwyczaj jest tak 37,5 - 37,8. Teraz męczy mnie kaszel,który czasmi trwa dwa, trzy dni, a później znika bez żadnych leków i potem znowu wraca. Nie wiem co mam robić,gdzie i do k