Ziarnica.pl
← Wróć do działu Ogólne
Ogólne

nowe włosy :)

Autor: izum90 • 15.11.2013 08:53 • 16 odpowiedzi

izum90

15.11.2013 08:53

Odpowiedz

hej ludzie to znowu ja czy ktos moze polecic jakis dobry sklep salon z perukami najlepiej z włosów naturalnych,u mnie w miescie nie ma takiej mozliwosci bo mieszkam na zadupiu i mysle zeby wybrac sie do krakowa bo mam najbliżej , zgóry dziękuje! zdrowia i zdrowia dla was :)

Martyna

15.11.2013 09:18

Odpowiedz
Właśnie też szukałam informacji o tym, bo prawdopodobnie czeka mnie chemia i nie chcę zostać w ciężkim szoku, ale jak na razie nikt nie odpowiedział w moim wątku. Może tutaj ktoś nam poradzi:-)

Póki co widziałam wiele w sklepach internetowych, ale nie znam się na tym, bo chyba ważny jest jakiś rozmiar? Nie mam główki jak od szpilki...;-)

mirama

15.11.2013 16:36

Odpowiedz
Hej!ja też podczas kiedy musiałam ku pić peruke odrazu powiedziałam że chce z naturalnych.W sklepie pani mi to odradzilla ponieważ jest to spory wydatek i kupiłam sztuczną która także wygląda naprawdę świetnie najważniejsze to jest aby ja dobrze sobie dobrać ale w sklepach panie super potrafią doradzić :-D
jest tez o tyle dobrze że Nfz doklada do tego 200 zł :-D

Asowa

15.11.2013 17:29

Odpowiedz

O 17:36, dnia 2013-11-15 mirama napisał(-a):

Hej!ja też podczas kiedy musiałam ku pić peruke odrazu powiedziałam że chce z naturalnych.W sklepie pani mi to odradzilla ponieważ jest to spory wydatek i kupiłam sztuczną która także wygląda naprawdę świetnie najważniejsze to jest aby ja dobrze sobie dobrać ale w sklepach panie super potrafią doradzić :-D

jest tez o tyle dobrze że Nfz doklada do tego 200 zł :-D

Moja peruka przeleżała w szafie, było mi w niej nie wygodnie i miałam wrażenie, że wszyscy wiedzą, że to peruka :)

Cały okres leczenia chodziłam w chustce albo w turbanie.

Leczenie zaczęłam w listopadzie, wiosną miałam już takie włosy, że mogłam chodzić bez nakrycia;)

Rodzynka

15.11.2013 17:58

Odpowiedz