Ziarnica.pl
← Wróć do działu Ogólne
Ogólne

ziarnice

Autor: aneta40 • 04.01.2013 08:50 • 10 odpowiedzi

aneta40

04.01.2013 08:50

Odpowiedz

szukam kto może mi pomóc w leczeniu ziarnicy. Na razie jestem odsyłana od jednego lekarza do drugiego i nikt mi nie chce pomóc. Proszę kto zna doktora który się tym zajmie??????

Asowa

04.01.2013 09:04

Odpowiedz

O 09:50, dnia 2013-01-04 aneta40 napisał(-a):

szukam kto może mi pomóc w leczeniu ziarnicy. Na razie jestem odsyłana od jednego lekarza do drugiego i nikt mi nie chce pomóc. Proszę kto zna doktora który się tym zajmie??????

Na forum nikt nie poda nazwiska lekarza, bo ze słusznych względów zabrania tego regulamin;)

Napisz skąd jesteś, dlaczego podejrzewasz zz?

aneta40

04.01.2013 09:15

Odpowiedz

O 10:04, dnia 2013-01-04 Asowa napisał(-a):

Na forum nikt nie poda nazwiska lekarza, bo ze słusznych względów zabrania tego regulamin;)

Jestem z Wągrowca koło Poznania . Byłam w centrum onkologii ale tam, mam wrażenie, że boją się tego tematu. I podejrzewają ziarnice.Miałam mieć operację ale po prześwietleniu powstał stan zapalny i dostałam antybiotyk.Nie pomogło. Teraz znowu odesłali mnie do domu bez żadnych badań i zrobić kolejny tomograf .I znowu minie miesiąc a ja coraz bardziej się boję bo nikt mi nic nie tłumaczy tylko odsyła do domu. Co mam robić?????????

Zmiany chorobowe są na szyi.

ona

04.01.2013 09:22

Odpowiedz

O 10:15, dnia 2013-01-04 aneta40 napisał(-a):

Jestem z Wągrowca koło Poznania . Byłam w centrum onkologii ale tam, mam wrażenie, że boją się tego tematu. I podejrzewają ziarnice.Miałam mieć operację ale po prześwietleniu powstał stan zapalny i dostałam antybiotyk.Nie pomogło. Teraz znowu odesłali mnie do domu bez żadnych badań i zrobić kolejny tomograf .I znowu minie miesiąc a ja coraz bardziej się boję bo nikt mi nic nie tłumaczy tylko odsyła do domu. Co mam robić?????????