Ziarnica.pl
← Wróć do działu Ogólne
Ogólne

zapomoga na studiach

Autor: anetka_945 • 01.10.2012 19:15 • 6 odpowiedzi

anetka_945

01.10.2012 19:15

Odpowiedz
witam was,
wiem, że gdzieś był już wątek o tym, ale mam takie szybkie pytanie: Jak się starać o zapomogę na studiach? dodam, że studiuję zaocznie....mam jakieś szanse na zapomogę? jak myślicie? no i jak to zrobić, gdzie z tym uderzyć?

Nessa

01.10.2012 19:23

Odpowiedz

O 21:15, dnia 2012-10-01 anetka_945 napisał(-a):

witam was,

wiem, że gdzieś był już wątek o tym, ale mam takie szybkie pytanie: Jak się starać o zapomogę na studiach? dodam, że studiuję zaocznie....mam jakieś szanse na zapomogę? jak myślicie? no i jak to zrobić, gdzie z tym uderzyć?

masz, ja na zaocznych dostałam 800zł. Załatw to teraz szybko bo jakoś chyba do listopada najlepiej jak złożysz. Zadzwoń do dziekanatu spraw socjalnych, jeśli taki macie i dopytaj co zrobić (pewnie wniosek i jakieś zaświadczenie lekarskie o przebytym leczeniu). Jak macie jakiś internetowy system to może tam są gotowe wnioski w stypendiach

anetka_945

02.10.2012 17:40

Odpowiedz

właśnie widzisz, jak pytałam w dziekanacie, to tylko stypendium z racji posiadanego st niepełnosprawności, natomiast nic z tytułu przebytej takiej choroby- no chyba że mam rachunki, to jak najbardziej moge sie starac. a przecież ja sie lecze na NFZ...i teraz nie rozumiem, bo jak czytam - na innych uczelniach problemów z tym nie robią....

Nessa

02.10.2012 19:15

Odpowiedz

O 19:40, dnia 2012-10-02 anetka_945 napisał(-a):

właśnie widzisz, jak pytałam w dziekanacie, to tylko stypendium z racji posiadanego st niepełnosprawności, natomiast nic z tytułu przebytej takiej choroby- no chyba że mam rachunki, to jak najbardziej moge sie starac. a przecież ja sie lecze na NFZ...i teraz nie rozumiem, bo jak czytam - na innych uczelniach problemów z tym nie robią....

no to dziwne dość, bo ja dostałam 2 razy na dziennych i raz na zaocznych- inne wydziały. Zobacz w regulaminie studiów.

Tomek