Ziarnica.pl
← Wróć do działu Czy mam ziarnicę?
Czy mam ziarnicę?

ziarniaki w moczu

Autor: milenka • 03.10.2011 15:54 • 2 odpowiedzi

milenka

03.10.2011 15:54

Odpowiedz

u mojej znajomej wykryto dwie komórki ziarnicy w moczu nie wiem dokładnie jaki rodzaj ale cos dodatniego pare tygodni temu chorowala na odmiedniczkowe zapalenie pecherza moczowego czy cos takiego i leczona byla na bakterie coli wszystko związane z zapaleniemm pecherza moczowego i nerek czy moze to byc bląd w wynikach czy lepiej zrobic prywatnie dodatkowe badania dziewczyna ma 30 lat lekarz jej powiedział ze to jeszcze nic strasznego nie nie dał jej dodatkowych badan

Magda

03.10.2011 17:43

Odpowiedz
Nie znam się na medycynie, ale ziarniaki to są raczej bakterie w posiewie moczu - jakiś gronkowiec czy paciorkowiec, nie wiem dokładnie, to wyjaśni lekarz i pewnie wygna to antybiotykiem.
Ziarnica złośliwa to nowotwór.
Jak widzisz mają nawet zupełnie inną nazwę ;)

madzia1

03.10.2011 20:10

Odpowiedz

O 17:54, dnia 2011-10-03 milenka napisał(-a):

u mojej znajomej wykryto dwie komórki ziarnicy w moczu nie wiem dokładnie jaki rodzaj ale cos dodatniego pare tygodni temu chorowala na odmiedniczkowe zapalenie pecherza moczowego czy cos takiego i leczona byla na bakterie coli wszystko związane z zapaleniemm pecherza moczowego i nerek czy moze to byc bląd w wynikach czy lepiej zrobic prywatnie dodatkowe badania dziewczyna ma 30 lat lekarz jej powiedział ze to jeszcze nic strasznego nie nie dał jej dodatkowych badan